fredag 11. mars 2011

Alene-hjemme mat til mannen

I morgen drar jeg til Gran Canaria med mamma og min søster for en uke! Gleder meg til å slippe kulde og snø og slaps og is og regn om hverandre. Krysser fingrene for masse sol og deilig mat!

Min stakkars kjæreste må da være helt alene hjemme. For at han ikke skal sulte helt, har jeg fylt fryseren med noen av hans favoritter:

Spelttrekanter: Kjæresten min spiser de med ripsgelé. Noe jeg syns er veldig rart. Spelttrekanter med sitron, yoghurt og koriander. Sammen med ripsgelé?!

Pizza bomba: Ikke liiike fantastiske som når de er ferske, men fullt spisbare!
Skillingsboller: Første gang jeg bakte skillingsboller til min kjære spiste han opp alle sammen på en kveld. Det lar jeg ham aldri glemme, men jeg tar det såklart som et kjempe komplement!

Chili con carne: Dette lager jeg kun for ham. Hver sin smak, jeg kan styre min begeistring, han elsker det.


Pizzabunner: Så får vi se om han klarer å finne noe å ha oppå eller om han tyr til Grandiosa (som vanlig).

Bagels: Ripsgeléen passer bedre på disse!

Kos dere i vinter-Norge! Sol og varme - her kommer jeg!

2 kommentarer:

  1. Snill kjæreste du er. Og ikke minst; herlig blogg!
    Har lest meg måneder tilbake nå, kost meg og fått masse inspirasjon:)

    SvarSlett
  2. Gjør så godt jeg kan ;) Tusen takk for ros, varmer mitt hjerte!

    SvarSlett